Povestea III

de Andrei Vizitiu

Dead line: 30 nov

O sticlă cazută pe jos, un cufar vechi de 100 de ani,un tablou cu un trup de puştoaică şi un casetofon din care rasuna jazz. Aceasta era camera lui Fabrigas.Stătea trist pe parchetul încăperii şi forma un numar de telefon.
-Te iubesc. Nu suport ideea să te pierd, îngână cu o ultima forţă baiatul.
-Nu înţelegi că nu vreau să te mai aud, urlă vocea din capătul celalat al firului.
O lacrimă îi atinse lin obrazul. Se întinse şi mai luă o gura din vinul clocit din sticlă...
-Nu mă mai vrei ?!…Bine! Atunci vei vedea tu…se încrută flăcaul.

Fabrigas se încaltă îşi trase bocancii şi o zbughi pe uşa garsonierei.
În faţa blocului…

19 comentarii:

In fata blocului ei...fata statea la etajul intai al unui bloc cu patru etaje...Fabrigas isi scoate bocanci si aruca cu ei in ferastra camerei fetei.

Prin sunetul geamului spart se aude o voce tipand:
-Fabri te urasc!Nu te mai vreau langa mine...nu mai pot,e prea tarziu acum sa incerci sa repari...nu dupa cate mi-ai facut...

ai postat filme indecente pe youtube,m a vazut o tara intreaga, ai venit la usa la parintii mei si le ai spus ca sunt o curva si ca ma trag pe sfoara cu tot cartierul, mi ai dat un pumn la coasta in mall ..dupa ce m ai facut de ras de atatea ori vrei sa te iert..totul s a incheiat ..nu ai stiut sa apreciezi ce ai langa tine acuma du te si joaca te singur eu am incheiat totul...
La care Fabri raspunde cu voce tare si rispicat...

- Am sa-mi tai venele daca nu ma mai vrei! Am sa imi cumpar sfoara si am sa ma agatz de prima grinda! Sau mai bine...nu! Ma voi izbi cu masina intr-un parapet...asta daca nu ma decid sa sar direct in Dimbovita!Doinita esti lumina ochilor mei...striga Fabri disperat,simtind cum picioarele cu sosete destramate ii inghetasera bocna. Se aseza posomorit pe o bordura de pe marginewa drumului, cind o masina lucioasa se opri cu un scirtit de rotzi linga el...

Avea geamuri fumurii. Geamul din dreptul soferului se deschise usor.. iesind la iveala un cap blond de papusa. Tipa cu un aer strengar, ii arunca o privire pe deasupra ochelarilor fumurii la randul lor, isi scoate o tigara si-i cere un foc, intrebandu-l...

"- N-ai vrea sa ai parte de o noapte asa cum n-ai mai avut pana acum? N-are rost sa-ti tai venele pentru o ...domnisoara care nu te apreciaza! "
Fabri se uita lung la ea, se mai uita o data la balconul Doinitei si apoi sare in masina tipei unde alte 2 blonde focoase erau pregatite pentru..

a l duce in padure la Baneasa si sechestra.Dar Fabri nu avea de unde sa stie ca domnisoarele respective erau chiar prietenele Doinitei.Toti hormonii din capul lui urlau de bucurie se pregateau pentru un mare party.Fabri arunca un ochi la o blonda ,altu la cealalata blonda.Doinita era deja de domeniul trecutului.Dupa 3 secunde de la contactul vizual cu aceste creaturi minunate Fabri zice..
- E cea mai frumoasa zi din viata mea ..
Blonda care tocmai il agatase, isi da jos ochelarii ,are un contact direct cu privirea lui Fabri si pe un ton de figuranta de Buftea ii raspunde......

- Uite ce e Fabri, trage praful asta pe nas si nu mai scoate o vorba decat daca esti intrebat!
Fabri, crezand ca va avea si el parte de ceva actiune in acea noapte,si dornic de altfel, (Doinita in ultima vreme l-a tinut pe uscat)nu a mai intrebat ce praf este. Fetele in jurul lui radeau si urlau de extaz de parca ar fi castigat concursul la Miss Pitipoanca. Deodata, se aude sunand un telefon mobil, era al lui Fabri iar apelantul era nimeni altul decat ..

Doinita, care, dupa indelungi conflicte cu propria-i constiinta, si-a dat seama ca nu e bine ce a facut si incearca sa-l salveze la timp. Dar era deja prea tarziu, pentru ca..

în momnetul în care fetele au auzit telefonul i l-au luat din mână şi l-au aruncat pe fereastră. Era pentru prima dată când se afla în poziţia de dominat. Puterea pe care aceste fete o aveau asupra lui îl uimea şi pe el.
- Ahhh..da... în sfârşit simt că trăiesc! Hei, păpuşa, mai uşor cu şampania...împarte şi cu alţii.
- Ce prost eşti...habar nu ai....

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

@Andreea Creatza imi cer scuze ca ti-am sters comentariu, dar nu se lega cu commnetariul de sus. Cred ca ai scris in aclasi timp cu Alina, iar povestea nu se continua.
@Silvianour imi cer scuze si tie dar comentariu tau se lega de al Andreei, iar pe al ei a trebuit sa il sterg.

Sper ca nu e cu suparare si va astept sa continuati povestea :)

- Ooo..da.. chiar habar n-am. E prima data cand urmeaza sa impart aceleasi asternuturi cu 2 blonde focoase. E fantezia mea de mic copil. Si ia ziceti.. faceti de toate?
- Tu chiar nu pricepi, zise blonda, care..

isi aprinse o tigara si trase cu nesat fumul in piept. "Ce usor, prea usor...", continua ea urmarind fumul care se ridica alene..."Nici o provocare, nici un fel de capcana care sa necesite un grad de complexitate, sa necesite macar alteceva decat acelasi decor si acelasi ritual : trei fete frumoase si promisiunea unei nopti nebune" . Il privi direct in ochi si Fabri simti cum privirea il sfredeleste, inceta sa mai inteleaga cum de fata apetisanta si jucausa de mai devreme s-a transformat atat de repede intr-o papusa rece.
Un pic trista, fata se ridica si mai trase un fum...."Cata lipsa de sofisticare!In fine...

...nu exista barbat care sa nu gandeasca cu ce are intre picioare. Trist, sincer si adevarat. Fabri nu iesea cu nimic din tiparele clasice. In seara asta isi propusese sa se lase dus de val.

Era un test. Un test pe care Fabri il picase cu brio...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

@candploua ti-am sters comentariu pentru ca nu avea nici o legatura cu povestea sau poate avea, dar nu am inteles-o eu. Nu cred insa ca era parte din poveste.
Te mai astept dar cu mai multa inspiratie

...din momentul in care accepta sa fie devorat ca o amandina zemoasa, de cele doua blonde focoase si atat de indecente, incat nici macar un calugar n-ar fi rezistat in fatza lor, fara macar sa-si ridice ochii la ele, si..nu numai atat...

de Andrei Vizitiu

Un dintre blonde il placea ..i se facuse mila , mai ales ca stia multe povesti despre aventurile fostei iubite. Asa ca schimba rapid foaia. - Fata hai sa facem amor cu el pe bune, nu are sens sa-i facem rau..e ca un mielusel....-Fabri ramase mut, nici nu stia ce sa mai zica.
Cealata fata raspunse afirmativ. Iar ceea ce parea un joc periculos, deveni o realitate pentru fabri.
Exact in momentul in care una dintre blonde ii descheie slitul pantalonilor ceasul desteptator al lui Fabri suna.
Se trezi din visul incredibil pe care-l avusese.
Se spala pe fata, se imbraca si pleca ingandurat spre scoala......

THE END

Trimiteți un comentariu

povestea continuă aşa...