Povestea I

DURATĂ : 0 saptamână.
DEAD LINE : 17 nov 2008, ora 00.00


- Mamă, ce bine intră ţigara asta! Este exact de ce aveam nevoie, zise Terry tragând cu sete.
Renton îi luă repede ţigara din mâna şi trase si el cu aceeaşi poftă.
Aşezati pe o banca în Hyde Park cei doi poşteau o tigară. Nimic nu este mai bun decât o singura ţigară purtată dintr-o mâna în alta. Era destul de frig in aceea noapte, dar cei doi eru învaţati cu umblatul sub lumina felinarelor.
Terry si Renton sunt prieteni buni. Se stiu de apropae 8 ani. Participasera împreună la o mica spargere. Fusese un fleac, un magazin de bijuterii, din care nu s-au ales cu mai nimic. Dar lucru care i-a legat, a fost faptul ca au trebuit să doarmă împreună la un motel dintr-o suburbie, până cand poliţia s-a mai linistit.
De atunci cei doi devenisera apoape nedesparţiti. Faceau gainarii, taxe de protecţie, jefuiau mici magazine de prin suburbii, jocuri de carţi şi vanzari de bunuri furate. Nimic important, dar totuşi destul de antrenant cât să nu se plictisească şi să le aduca ceva bani în buzunare.
-Bai frate, cât de speriată era aia de la casă cand i-ai pus pistolul la tâmplă. Zise Renton scoţând un mare nor de fum. Proasta, începuse să plîngă. M-am speriat un pic recunosc. Cum frate, să plângi pentru 300 de lire. Ştii cum sunt femeile, dacă încep să plîngă nu mai gândesc normal. Îmi era teamă să nu facă vreo prostie şi să mă pună să trag un foc în aer.
-Renton , recunoaşte ca a fost o prostie să spargem în seara asta magazinul ăla de închirieri DVD-uri. Nu, că nu aveam chef de puţină adrenalină dar, cacat, am intrat pe teritoriul lui Big Joe. Şi ştii foarte bine că asta, nu ne are la inimă de când l-am tras în piept cu marfa aia de la Red.
- Ei şi cu tine acum, doar nu crezi că grasanul de Joe o să îşi mişte şuncile şi oamenii pentru că doi ameţiţi au spart, la el pe teritoriu, un căcat de magazin de DVD-uri. Ce crezi tu că îi pasă de nişte DVD-uri sau de curva aia de le vindea... sau, mai mult, pentru 300 de lire?!

Ţigara se terminase. Chiştocul încă mai fumega pe asfaltul umed. Era o umezeală în aer şi răcoare de îţi intra în oase. În rest era linişte şi lumină portocalie de la felinare. Mobilul lui Renton începu să vibreze şi apoi să sune. Era Ash, un amic al lui Renton care le mai dadea din când în când baieţilor cate un pont, cîte un job.

- Salve Ash, ce mai faci omule!... Poftim?... La Dracu'!... Hai că am belit-o. Dar, omule.. părea doar un simplu magazin de DVD-uri... Nu...! Dar, Big Joe poate înţelege că a fost doar o greseală...Da, înteleg, e belită rău. Şi acum... ce e de facut...

Renton se ridică de pe bancă, îl trase pe Terry de geacă şi începu să alerge ca nebunul spre ieşirea din parc. Telefonul mobil îi căzu şi şe sparse în multe bucăcaţi.

-Renton, Renton, strigă Terry printre gâfâituri... Ce pana mea se întâmplă...?

DE AICI CONTINUAŢI VOI...

15 comentarii:

Pe străduţa îngustă din faţa parcului îi aştepta Ash, cu o maşină ieftină..Cei doi urcară în grabă iar maşina dispăru în praful albicios al străduţei.
-Băi fraţilor , ce naiba se petrece? întrebă gâfâind Terry. Care e faza, de ce am fugit?
- Nu îţi putem spune, trebuie urgent să te ducem într-un loc? urlă Ash

- Trebuie să îmi salvez pielea, sper să nu mă urăşti. Am o familie numeroase. Altfel mă lichidează şi pe mine, îngână Renton

Brusc Terry îşi dădu seama că e lucru necurat la mijloc. Simţi doar patul armei iar filmul i se întrerupse.
S-a trezit într-un beci, era legat.....

Ceea ce nu shtia Terry era faptul ca Big Joe detzinea mai multe cluburi fetishiste din Londra iar Renton din cand in cand ii mai producea carne vie acestuia.
- Hai ca mai avem unul, boul credea ca suntem tovarashi, zise Renton.
- Crezi ca o sa ii stea bine in latex, zise Big Joe lingandu-se pe buze. Era transpirat iar in incapere era un miros dulceag de betzishoare aromate ieftine combinate cu opium. Beciul era defapt o incapere umeda luminat in roshu cu bara de striptease canapele din piele roshie tocita shi cateva leagane suspendate cu lantzuri de tavan.
- Ce cacat, 'gamiash unde pula mea sunt, zise Terry.
- Stai linishtit pisoi, zise Big Joe...vom filma nishte DVD-uri ..... lingandu-se din nou pe buze...cu tine, ha ha ha

Despre Big Joe se zvonea ca era bisexual, iar filmele XXX in care protagonistii erau barbatii gay, erau cea mai mare pasiune a lui.
Dandu-si seama in ce belea il bagase Renton, pentru care isi riscase viata de mai multe ori,Terry isi aduce aminte de o conversatie purtata cu Ash.
-Terry, asculta la mine! Renton e cel mai malefic om . Sa nu ai incredere niciodata in el.
-Du-te mai, lasa-ma...il cunosc de aproape 8 ani. Daca in lumea asta am in credere in cineva, acel "cineva" e Renton, spuse Terry foarte indignat de afirmatia lui Ash..
-In fine..ma crezi sau nu, eu iti spun ca va veni clipa cand in care ceea ce-ti voi povesti te va scapa din belele..

-De 8 ani il cunosc pe cainele asta nenorocit si totusi m-a tradat..gandea Terry in timp ce cauta o cale de a iesi din rahatul in care se trezise varat pana la gat!
In timp ce Big Joe radea in hohote alaturi de Renton, Terry isi elibera cu greu mana din catuse(era o practica invatata de la fratele sau mai mare care facuse 3 ani de parnaie pentru o gainarie. Se strecura in spatele lui Big Joe,apuca scaunul si il azvarli cat putu de tare in capul lui Big Joe.Acesta se pravali cu zgomot pe podea si un firicel de sange incepui sa i se prelinga pe frunte.
-Ce ai facut tampitule,l-ai omorat pe Big Joe,zise Renton cu fata descompusa de frica!De acum toata mafia va fi pe urmele noastre!Haide sa ne caram de aici...

Atunci, cei 3 sar din nou în maşină şi o zbughesc. Cu inima trepindând, Terry răbufneşte către Renton:

- Ţi-am zis eu că nu trebuia să spargem răhăţelul ăla de magazin... acu' să-ţi bagi DVD-urile pe nas, o să fii in extaz!!!

Ash călca din ce în ce mai mult pedala de acceleraţie şi viteza creştea 100...130...160 kmh, ceilalţi doi încă se certau pe bancheta din spate. Vitezometrul indica 200 kmh... într-un moment de neatenţie, Ash pierde controlul volanului şi intră pe contrasens...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

(am elimnat un comentariu pentru ca nu corespundea regulilor. REGULA 1)

Renton si Terry, pana atunci prea ocupati sa se injure unul pe celalalt, s-au albit simtind cum masina se balanganea total scapata de sub control de Ash, care incerca din rasputeri volanul. Un camion i-a evitat in ultimul moment intrand intr-un stalp de pe marginea drumului, un biciclist a plonjat pe trotuar.

Intre timp Ash isi mai revenise si apasa cu ambele picioare frana. Rotile scoteau un fum ingrozitor, in timp ce masina a inceput sa se roteasca in jurul propriei axe. Totul s-a terminat in zgomot de sticla sparta, in timp ce, deplasandu-se acum cu viteza unui jogger obosit, masina intra in vitrina sex-shopului detinut de Mai-Ling. Acesta, membru de vaza al Triadelor chinezesti, n-a mai avut timp decat sa se bage sub tejghea si sa iasa de acolo o clipa mai tarziu cu pusa lui cu teava taiata...

- Ia uite cine a venit, nici nu a trebuit sa vin eu dupa voi, zise Mai-Ling
- Am scapat de dracu shi am dat de tacsu', Ash abia ishi stapanea tremuratul.
Lucrurile nu intrau in normal pentru Terry ba mai mult simtzea cum pamantul se clatina mai rau sub picioarele lui. Era pentru prima oara cand se gandea serios sa fuga si sa inceapa o viatza noua, una de comitet. Era frustrant tot ce urase toata viata, corporatziile, tocmai la ele se gandea. Gandul acesta nu ii dadea pace shtia ca in camera din spatele tejghele erau mai multzi galbejitzi care lucrau la softuri periculoase, Mai-Ling nu facea decat sa mascheze toate aceste lucruri.
- Renton, eshti un labagiu notoriu, de data asta nu ai decat sa itzi bagi vibratoarele alea in cur eu am fugit!!!
Fugea pe stradutze ocolite shtiind locul foarte bine, insa ceava il indemna sa se intoarca la camera hackerilor.

Terry se opri brusc..picioarele ii tremurau din cauza alergatului,dar si din cauza emotiilor din ultimele ore.
-La naiba isi zise Terry,o sa fiu barbat macar o data in viata si o sa imi asum responsabilitatea pentru faptele mele,in fond cu Big Joe a fost un nenorocit de accident si toata lumea o sa inteleaga!
In timp ce gandea pasii il purtau catre magazinul galbejitilor!
-Sunt gata,impuscati-ma daca vreti dar m-am intors sa va explic ce s-a intamplat de fapt!zise Terry si ramase inlemnit in usa magazinului!
Se astepta ca Renton si Ash sa fie legati,batuti,dar ei stateau dupa tejghea cu un pahar de whiskey si discutau aprins cu Mai-Ling,fetele lor pareau destinse!
-Alatura-te frate,zise Ash,trebuie sa discutam!
-Haide Terry,zise si Mai-Ling cu fata lui micuta care parea suspect de binevoitoare,am o misiune mare pentru voi,de data asta o sa dati lovitura vietii voastre!

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Ionut imi pare rau de commnetariul tau. a trebuit sa-l elimin. Te astept cu o alta continuare. Alina posase inaintea ta.

- Imi place as da lovitura ... dar intr-o fata, Terry cazuse deja in plasa lor.
-Ne-am gandit la tine spuse Ash, nici eu nu sunt mai presus de Renton...shtiu nu itzi plac corporatishtii, nici mie, zmbteul lui era amar, dar pt tine am o misiune.
Pe cine dracu mai interseaza misiunea, da ceva de tras shi merg mai departe, in fond ma doare-n cur de ce s-a intamplat, e un joc merg mai departe ca un cacanar care nu se resimte.
- Mare jmeker erai Terry pe strazi inguste, pula mea te credeai belfer.
- Sa o sugi! Dar Terry nu mai era el...
Era omul in care nimeni nu mai avea incredere era un pion... dar care era campul lui de joc?

Camplul de joc, era simplu. Nu aveau decât să se întoarcă la magazinul de inchiriat Dvd-uri a lui Big Joe. Acolo, dupa cum le spusese Mai-Ling printre porcariile de Dvd-uri cu "Die Hard" şi "Secretare Fierbinţi" erau un oarecare DvD. De fapt era un film pe care nu il mai lua nimeni "Luminile Oraşului" un clasic pe care lumea nu îl mai savura.
Dar, ascuns in carcasa acestui film a lui Chaplin se ascunde un DVD mult mai important. O partida de sex intre primar si una dintre fetele lui Big Joe. Asta era toata miza. Mai-Ling stia de la curvă, pentru că primarul avea gusturi exotice,de acest film si se gandise ca era un prilej bun de a obtine protectie pe stazile din Londra.
Renton, Terry şi Ash nu au avut incotro. Mai-Ling le promisese ca vor fi capi de reţele şi oricum nu erau in postura de a pune condiţii.
Terry se gandi ca viaţa corporatista poate să mai astepte. Renon privi totul ca un mare noroc, iar Ash acceptă oferta gălbejitului, puţin deranjat ca un asiatic conduce treaba in bătrîna Londra.

the END

dc am impresia ca e din trainspotting?:)

Trimiteți un comentariu

povestea continuă aşa...